Ef 6:10-18
http://www.army777.lt/forum/

III susibūrimas skriptoriume: Lk 10,29 - 37
http://www.army777.lt/forum/viewtopic.php?f=39&t=438
Puslapis 22

Autorius:  OKULTISTE [ Lapkritis 22nd, 2009, 12:38 pm ]
Pranešimo tema: 

Evangelijoje praeiviai buvo tiesiog eiliniai žmonės savo įprastoje, buitiškoje kasdienybėje, o karas... Ei! tai gi visur ir taip pilna lavonų, žmonių mėsgaliai laidos, kiekvienas suvokia, kad ir pats už pusės sekundės gali tapti tik faršo kalnu ir t.t. ... Juk Jėzus irgi galėjo pateikti karo situaciją, bet... Pasirodo, nereikia net būt "įvarytai į kampą", kad aplenkčiau tą, kuriam tikrai reikia mano pagalbos (pvz., pasitaiko taip, jog nueinu kita kelio puse, nes priešingoje pusėje yra smirdantis valkata, prašantis bent kelių centų...)...

Autorius:  676 [ Lapkritis 23rd, 2009, 1:51 pm ]
Pranešimo tema: 

Šiaip iš tiesų žydams gailestingo samariečio palyginimas buvo "kritiškesnis", nei mums, pavyzdžiui sąžiningo "čigono kasininko" palyginimas :roll:

Autorius:  Lukas [ Gruodis 11th, 2009, 6:35 pm ]
Pranešimo tema:  Re: III susibūrimas skriptoriume: Lk 10,29 - 37

insanity rašė:
Norėdamas pasiteisinti, kareivis paklausė Vadą: „O kas gi mano artimas?“"
Karo lauke gulėjo sužeistas kareivis. Pro jį bėgo priešas bet pamatęs kad tas sužeistas ir nepavojingas prabėgo pro šalį. Po kurio laiko pro šalį bėgo vienas iš jo pulko kareivių. Pamatęs jog kareivis sužeistas ir yra netoli mirties, paėmė jo ginklą, nes pačiam trūko šovinių, bei nubėgo toliau. Tada pro šalį bėgo geriausias draugas iš jo kuopos. Jis pribėgo prie savo draugo ir pamatęs, kad šis sužeistas jį nušovė. Kuris iš jų pasielgė teisingai?" - paklausė vadas. "Visi" - atsakė kareivis. "Eik ir tu taip daryk", - pasakė vadas.


Abejingumas, savanaudiškumas, (trečio nesugebu įvardinti).
Yra tiesios?

Autorius:  Augustas [ Gruodis 25th, 2009, 9:47 pm ]
Pranešimo tema: 

Gal dar ne per vėlu, ir ašen galėčiau prisidėti?

Šiaip antipalyginime priešas pasielgė geriausiai, kaip tik galėjo pasielgti priešas. Geriausias draugas paprasčiausiai įvykdė eutanazijos aktą.

:twisted:

Taigi, broli Sigi, iškyla klausimas, ar eutanazija yra gerai.

Autorius:  fox'as [ Gruodis 26th, 2009, 10:06 am ]
Pranešimo tema: 

Ar tikrai tai kad priešas parodė abejingumą yra geriausias sprendimas?
Tarkime kad kareivio žarnos buvo ištaškytos sprogimo ir jis tikrai buvo prie mirties, kentė siaubingas kančias, klykė rėkė. Juk karo laukia paprastai taip ir pasielgiama su kovos draugais kai matai kad gyvybės jau nebeišgelbėsi.

(prašau neužsivesti diskutuojant apie medicininę eutanaciją, nes tam yra atskira tema, čia galima diskutuoti tik ar gerai jei nušauni žmogų karo lauke, kai jis tikrai mirs, bet kankinasi)

Autorius:  urvinis [ Gruodis 26th, 2009, 1:11 pm ]
Pranešimo tema: 

Cituoti:
(prašau neužsivesti diskutuojant apie medicininę eutanaciją, nes tam yra atskira tema, čia galima diskutuoti tik ar gerai jei nušauni žmogų karo lauke, kai jis tikrai mirs, bet kankinasi)
Šiaip ta tema pradžioje ir buvo apie eutanazija apskritai, ir butent apie tokius atvejus kaip šis, tik vėliau nukrypo i medicinine pues, tai manyciau galima ir čia ir ten...

Autorius:  Augustas [ Gruodis 26th, 2009, 4:18 pm ]
Pranešimo tema: 

insanity rašė:
Ar tikrai tai kad priešas parodė abejingumą yra geriausias sprendimas?
Tarkime kad kareivio žarnos buvo ištaškytos sprogimo ir jis tikrai buvo prie mirties, kentė siaubingas kančias, klykė rėkė. Juk karo laukia paprastai taip ir pasielgiama su kovos draugais kai matai kad gyvybės jau nebeišgelbėsi.


Geriausias draugas galėjo suleisti nuskausminančių vaistų iš savo personalinės kario vaistinėlės, bet pamanė, kad neverta tuščiai švaistyti vaistų mirštančiajam. :D Todėl jisai pasielgė blogiausiai iš visų, nes buvo to mirštančio kario geriausias draugas.


Cituoti:
Ar tikrai tai kad priešas parodė abejingumą yra geriausias sprendimas?


Abejingumą sužeistajam parodė ne tik priešas, bet ir tas karys, kuris pasiėmė šovinius, bet nesuteikė pagalbos, t.y. nesuleido skausmą malšinančių vaistų iš savo nuosavos vaistinėlės. :!: :twisted:
O priešas yra priešas. Jis galėjo pribaigti tą sužeistą karį, kad būtų tikriau, jog sužeistasis neatsigaus, o tikrai bus negyvas. Tačiau to nepadarė. Bet kažkodėl savo sužeistą priešą paliko gyvą. Ką tai galėtų reikšti? Žinoma, tai galėtų reikšti paprastą sadizmą (atseit, tegu pasikankina prieš mirtį), t.p. nenorą tuščiai švaistyti šovinius. Tačiau man atrodo, kad priešas išsaugojo gyvybę tam sužeistam kariui ne dėl sadizmo (juk nepastovėjo prie sužeistojo, kad pasimėgautų jo siaubingomis priešmirtinėmis kančiomis, o tik patikrino, ar tikrai sužeistasis jau nebepavojingas, ir nubėgo toliau) ir ne dėl to, kad gailėtų šovinių pribaigimui (juk puikiausiai galėjo pasinaudoti to sužeistojo ginklu ir šoviniais arba paprasčiausiai pasmaugti savo rankomis). Tai kodėl gi priešas išsaugojo gyvybę sužeistajam? Iš abejingumo žmogaus kančioms? Gali ir taip būti. O gal manė, kad sužeistuoju tegu pasirūpina sužeistojo draugai? Kitaip sakant, priešas paprasčiausiai paliko sužeistąjį jo (t.y. sužeistojo) draugų globai. Tų pačių, kurių vienam buvo nusispjaut į jo būklę, o kitas, neva geriausias draugas (o iš tikrųjų pasirodė esąs blogesnis net už priešą), nušovė (įvykdė eutanazijos aktą). T.y. pasielgė taip, kaip tikras priešas nepasielgė, nors, būdamas to sužeistojo priešas, turėjo tam teisę.

Autorius:  OKULTISTE [ Lapkritis 24th, 2011, 6:04 pm ]
Pranešimo tema:  Re: III susibūrimas skriptoriume: Lk 10,29 - 37

"Nežudyk." - Ar tikrai...? Gal po tiek laiko dar kartą perskaitę abu pasakojimus pačiame pirmame poste tursime naujų įžvalgų... M?

Autorius:  kukulis [ Lapkritis 24th, 2011, 6:12 pm ]
Pranešimo tema:  Re: III susibūrimas skriptoriume: Lk 10,29 - 37

hm temos atgaivinimas ...
Galima aš ciniškai: gal žinote tą anekdotą, kuris baigiasi moralu "ne kiekvienas draugas, kas iš š... ištraukia". Taip ir čia su tais kareiviais.

Žodžiu .... čia ta istorija su kareiviais yra nesąmonė, o nesąmonės analizavimas taip pat virsta nesąmone.

Puslapis 22 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/