Dabar yra Rugsėjis 23rd, 2019, 3:07 pm

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas


 Pranešimo tema: Re: Kritika ir savikritika. Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Gruodis 5th, 2010, 6:23 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 10th, 2009, 4:03 pm
Pranešimai: 2395
Atsijungęs
-----

Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Koranas
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 23rd, 2012, 2:19 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 16th, 2009, 10:24 pm
Pranešimai: 3014
Atsijungęs
atma rašė:
Jėzus atleisdavo nuodėmes tiesiog gatvėje. Išgydydavo. Taigi, nuodėmių atleidimas mirties nereikalauja.

Tai dar neįrodo, kad nuodėmės pašalinimas nereikalauja mirties...
iki Jėzaus tikrai reikalavo , nes reikėjo aukot gyvulius ir visviena tai buvo nepakankamai nuvalanti auka , kad keliaut pas Dievą po mirties, kaip suprantu, ( ir dabar aukoja) ....o po Jėzaus atėjimo ir mirties jau nebereikia , nes veikia malonė( per tikėjimą Į Jėzų kaip atpirkėją , kaip Dievo didelę malonę);
Jėzus žinojo ,kas Jis , kam jis atėjo ...kad atpirks nuodėmes savo krauju , mirtimi, ...gal Jis prisiėmė tų ligonių kaltes sau , kaip kempinė ir vėliau užnešė ant kryžiaus kaip ir visas kitas, esamas, ir būsimas, ir būtas...
taip pat miręs nužengė į pragarus ir išvedė teisiuosius , kurie ten sedėjo dėl nepakankamos atperkamosios gyvulių aukų galios ...


Cituoti:
Bet vėl prisiminkim, nuodėmių atleidimas mirties nereikalauja, gali vykti be apribojimų tiesiog malonės galia.

pasikartosiu ...
tai kad Jo malonė ir yra Jėzus Kristus - Jo vienatinis sūnus , kurį siuntė numirti už žmoniją..kokios dar galingesnės r geresnės tu nori?

Cituoti:
Kas trukdo Viešpačiui sukurti daugybę malonės laužų, be mirties?

gal Jo paties žodis?..kad nuodėmės atlygis /baigtis - mirtis...kaip teisingas Dievas gali laužyti pažadą ?

_________________
JN 11.40 .0 Jėzus jai tarė: “Argi nesakiau tau, kad jei tikėsi, pamatysi Dievo šlovę?!”


Paskutinį kartą redagavo majesty Rugpjūtis 23rd, 2012, 2:25 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Koranas
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 23rd, 2012, 2:36 pm 
Ištikimasis
Vartotojo avataras
Ištikimasis
Užsiregistravo: Vasaris 12th, 2010, 9:12 am
Pranešimai: 1000
Atsijungęs
majesty rašė:
nes reikėjo aukot gyvulius ir visviena tai buvo nepakankamai nuvalanti auka , kad keliaut pas Dievą po mirties, kaip suprantu, ( ir dabar aukoja) ....o po Jėzaus atėjimo ir mirties jau nebereikia , nes veikia malonė( per tikėjimą Į Jėzų kaip atpirkėją , kaip Dievo didelę malonę);


Tai dar kartą patvirtina, kad mirtis nėra esminis faktorius nuodėmių atleidime. Reikėjo kažko kito? Ko? Tikėjimo atpirkėju, ryšio su Dievu per Jo malonės nešėją.

Cituoti:
tai kad Jo malonė ir yra Jėzus Kristus - Jo vienatinis sūnus , kurį siuntė numirti už žmoniją..kokios dar tu nori?


Manau, Jo malonė yra visi pranašai, šventieji, Dievo sūnūs, kiti artimieji, Jo Paties atėjimai į šį pasaulį. Malonė yra bekraštė, pasireiškianti begaliniais būdais.

Cituoti:
gal Jo paties žodis ..kad nuodėmės atlygis /baigtis - mirtis...kaip teisingas Dievas gali laužyti pažadą ?


Tai visada galioja - nuodėmės atlygis - mirtis. Tarkim, žmonės nepriima, netiki atpirkėjais, malonės nešėjais. Koks jų likimas, jeigu slegia nuodėmė? Mirtis, pragaro rizika.

Tarkim, Dievas nutiesia daugybę malonės kelių. Ar tai panaikina nuodėmės atlygį? Ne, tas tebegalioja. Tiesiog vieni nuo jo atleidžiami per malonės gavimą, širdies apvalymą. Kai nuodėmė sunaikinta, nėra ir jos atlygio. Taigi, viskas teisinga. Kur čia neteisingumas? Dievas - ir teisingas, ir maloningas. Kad žmonės kažką ribotai supras Jo dėsniuose, Jo elgesyje - priekaištas ne Dievui. Galiausiai tai natūralu - žmogus mažas, Dievas didis.

----

P.S.: Atrodo, meilė yra daug galingesnė jėga nei mirtis. Dievas yra meilė. Dievas ateina ir kaip mirtis. Bet visi vengia mirties, ir trokšta meilės :)

_________________
Hope


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Koranas
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 23rd, 2012, 3:46 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 16th, 2009, 10:24 pm
Pranešimai: 3014
Atsijungęs
viršūnė ..kam ištrynėt mano postą..žmogui atsakiau į man užduotą klausimą, kame yra atperkamoji galia....dabar apkandžiota diskusija gavosi ....maža to visa tai tinka šioje temoje nagrinėjant Koraną( palyginimui kaip jame sprendžiamas atpirkimas) ;
tai viską reikėjo pašalint, ne tik tą vieną nelaiminga postą

_________________
JN 11.40 .0 Jėzus jai tarė: “Argi nesakiau tau, kad jei tikėsi, pamatysi Dievo šlovę?!”


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Koranas
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 23rd, 2012, 3:58 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 16th, 2009, 10:24 pm
Pranešimai: 3014
Atsijungęs
atma rašė:
majesty rašė:
nes reikėjo aukot gyvulius ir visviena tai buvo nepakankamai nuvalanti auka , kad keliaut pas Dievą po mirties, kaip suprantu, ( ir dabar aukoja) ....o po Jėzaus atėjimo ir mirties jau nebereikia , nes veikia malonė( per tikėjimą Į Jėzų kaip atpirkėją , kaip Dievo didelę malonę);


Tai dar kartą patvirtina, kad mirtis nėra esminis faktorius nuodėmių atleidime. Reikėjo kažko kito? Ko? Tikėjimo atpirkėju, ryšio su Dievu per Jo malonės nešėją.


patvirtina , kad reikėjo visvien kažkam mirti ..
bet nepaprastai mirti, t.y.reikėjo ne nuodėmingo mirtingojo mirties, kuri nebent atpirktų kažkiek jį patį, na , geriausiu atveju, kažką dar kitą ... bet reikėjo tobulojo mirties ,pasiaukojančios , neteisingos , per kurį gaus atpirkimą daugelis ...
principas toks - Jėzus jau numirė už tave, tau jau nebereikia mirti , nes teisingumas pasotintas - nusidėjelis ( tu )gavo atpildą -mirtį ..tik kad ne pats asmeniškai mirė , bet Jėzuje numirė ...(ką tikėjimu dabar tik tereikia priimti);
tame ir yra malonė, kad TIKĖJIMU /patikėjimu gauni atpirkimą DOVANAI ..nereikia nei gerais darbais pelnyti, nei pinigais niekuo ..tiesiog priimi tai ..tikėjimu , o ne žinojimu, nes sužinosime kai mirsime

_________________
JN 11.40 .0 Jėzus jai tarė: “Argi nesakiau tau, kad jei tikėsi, pamatysi Dievo šlovę?!”


Paskutinį kartą redagavo majesty Rugpjūtis 23rd, 2012, 4:07 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Koranas
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 23rd, 2012, 4:07 pm 
Vartotojo avataras
Servus Servorum
Užsiregistravo: Spalis 11th, 2009, 11:08 pm
Pranešimai: 10964
Atsijungęs
majesty rašė:
viršūnė ..kam ištrynėt mano postą..žmogui atsakiau į man užduotą klausimą, kame yra atperkamoji galia....dabar apkandžiota diskusija gavosi ....maža to visa tai tinka šioje temoje nagrinėjant Koraną( palyginimui kaip jame sprendžiamas atpirkimas) ;
tai viską reikėjo pašalint, ne tik tą vieną nelaiminga postą
Nieks neištrynė, o perkėlė čia.
Jei kalbėsi apie atpirkimą, apie kurį rašoma Korane, tai galėsi diskutuot ten.
O jei nežinai, kas Korane parašyta, tai nekišk visur Evangelinių tiesų, kas yra teisesnis :pasiruoses:

_________________
Paveikslėlis®emisPaveikslėlis
----------† † †----------
...Vita est Viaticum...


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 23rd, 2012, 4:07 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 16th, 2009, 10:24 pm
Pranešimai: 3014
Atsijungęs
kagi...ok;]

_________________
JN 11.40 .0 Jėzus jai tarė: “Argi nesakiau tau, kad jei tikėsi, pamatysi Dievo šlovę?!”


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 23rd, 2012, 9:14 pm 
Ištikimasis
Vartotojo avataras
Ištikimasis
Užsiregistravo: Vasaris 12th, 2010, 9:12 am
Pranešimai: 1000
Atsijungęs
Man imponuoja isgelbejimas dovanai per tikejima ir meile tiesiog del Dievo maloningo noro. Kaip tas nuodemiu atleidimas gatveje. NT apraso, kaip daug atleidziama, nes labai pamilstama, ir kaip butent netikejimas trukdo isgydyti. Pasiaukojama mirtis - to paties dievisko kilnumo israiska. Bet neatrodo gerai, kai toks dieviskas apreiskimas naudojamas nuneigti Dievo darbus kitose teistinese platumose. Tikinciojo akyse visa kita gali atrodyti ne taip reiksminga, bet neigimui, itarumui, priesiskumui nera pagrindo.

_________________
Hope


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 24th, 2012, 2:21 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 16th, 2009, 10:24 pm
Pranešimai: 3014
Atsijungęs
man ir imponuoja labiau taiki , graži, galinga vien iš Dievo maloningo panorėjimo ( sugalvojo tam atleisti, išpirkti ... panorėjo ... bac ..ir turim) malonė ..be kraujo praliejimo, kančios , pažeminimo ir t.t.
gal taip yra ir gali būti su kitokiomis malonėmis ...pvz. Jo malone gauni gerą darbą , reikiamu laiku reikiamą žmogų ar patarimą ir t.t. ..bet su atpirkimu /išgelbėjimu , matyt, kitaip netinka ...kodėl ...viena iš priežasčių ta, kad yra Velnias su miriadais puolusių angelų , kurie irgi reikalauja teisingumo ...už nuodėmę - mirties , taip kaip Dievas pasakė..na ir prieš geruosius angelus, šventuosius ir prieš visą kūriniją nefasonas...
nors tikiu, kad taip Jis nesukūrė ( tokio atlygio) , bet konstantavo gresiantį faktą( bet čia mano nuomonė);

nes ... jei yra , kaip sakai, daug malonės kelių ...kam tada reikėjo mirti gėdingai ir kančiose Dievo sūnui? ...
ir kodėl Dievas sako, kad Jo sūnus yra kelias ir gyvenimas , kas to nepriima patys sau pasirašo nuosprendį? ...biblija meluoja?

_________________
JN 11.40 .0 Jėzus jai tarė: “Argi nesakiau tau, kad jei tikėsi, pamatysi Dievo šlovę?!”


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 24th, 2012, 2:43 pm 
Ištikimasis
Vartotojo avataras
Ištikimasis
Užsiregistravo: Vasaris 12th, 2010, 9:12 am
Pranešimai: 1000
Atsijungęs
majesty rašė:
nes ... jei yra , kaip sakai, daug malonės kelių ...kam tada reikėjo mirti gėdingai ir kančiose Dievo sūnui? ...
ir kodėl Dievas sako, kad Jo sūnus yra kelias ir gyvenimas , kas to nepriima patys sau pasirašo nuosprendį? ...biblija meluoja?


Kur čia melas? Ypač jeigu suvoki tą tiesą, patiri, tai turi būti vienokia ar kitokia tiesa. (Bet kuo čia dėti kiti, čia panašiai kaip "neturėk kitų Dievų tik mane vieną", pasakyta, nurodyta juk žydams, apie juos pačius, ką jie turi daryti, o ne apkaltinti kiti, kitos tautos, kiti pasaulio regionai, kitos religijos, kad jie kažkokie "ne tokie" :) , einantys klystkeliais, negarbinantys to paties vieno Dievo).

Pameni, apie tai kažkada PM kalbėjome, kaip šiuos konkrečius teiginius galima individualiai suvokti.

Įsivaizduokim Bibliją kaip asmenybę, kaip gyvą Dievo Žodį. Ar viskas kas užrašyta Biblijos kaip knygos puslapiuose, yra tikras gyvas Dievo Žodis, ar tai šneka Biblija, ar kas kitas? Jeigu jūs tuo tikit, niekas neturi teisės griauti to tikėjimo, tikėjimas nepaprastas dalykas. Bet realistiškai žiūrint, ir nesikėsinant į tą dvasinį tikėjimą, pvz. pati Biblija vienoje vietoje sako štai ką:

Net gandras, balandis, kregždė ir strazdas žino savo sugrįžimo laiką, bet mano tauta nežino Viešpaties nuostatų. Kaip jūs galite sakyti: ‘Mes išmintingi ir Viešpaties įstatymas yra pas mus’? Iš tikrųjų mano įstatymą raštininkų plunksna padarė bevertį. Išmintingieji bus sugėdinti, išgąsdinti ir pagauti. Jie atmetė Viešpaties žodį, tai kur jų išmintis?
(Jeremijo 8, 7-9)

Evangelijų autoriams tos eilutės negalioja, tai ne kaltinimas jiems.

Bet atsižvelgiant į realius faktus ir žmogiškąsias tendencijas, ar žmogus neturi teisės pats tikėjime priimti, kas yra absoliutūs šaltiniai, ir kas turintys tam tikrų sąlygotumų šaltiniai, nors ir gerbtini, ir taip pat teistiniai? Atitinkamai, kiekvienas individualiai priims tam tikrus teiginius, ir juos absoliutins arba ne, globalesnėmis arba lokalesnėmis reikšmėmis taikys, atsižvelgiant į vietą, laikotarpį ir aplinkybes, bei dieviškojo įkvėptumo laipsnį tuose teiginiuose, grynąjį autentiškumą, patikimumą.

Tad, aš nežinau ar žodžiai Biblijoje visada konstatuoja absoliučias tiesas. Nekaltinu jos ir meluojant. Sakoma, "kartais raidė žudo". Todėl verčiau ieškau gyvojo Dievo žodžio veikimo į save.

_________________
Hope


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 24th, 2012, 3:21 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 16th, 2009, 10:24 pm
Pranešimai: 3014
Atsijungęs
bet neatsakei į klausimą ...kam reikėjo mirti Dievo sūnui,jei yra ne vienas malonės kelias - Jėzuje? ;]
man pvz. tai patvirtina biblijoje parašytą žodį, kad yra visgi tik vienas kelias ir melo, greičiausia, tame nėra..na nebent išvis viskas yra išmįslas...

_________________
JN 11.40 .0 Jėzus jai tarė: “Argi nesakiau tau, kad jei tikėsi, pamatysi Dievo šlovę?!”


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 24th, 2012, 3:46 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Gegužė 18th, 2010, 1:24 pm
Pranešimai: 4675
Miestas: Kaunas
Atsijungęs
majesty rašė:
bet neatsakei į klausimą ...kam reikėjo mirti Dievo sūnui,jei yra ne vienas malonės kelias - Jėzuje? ;]
man pvz. tai patvirtina biblijoje parašytą žodį, kad yra visgi tik vienas kelias ir melo, greičiausia, tame nėra..na nebent išvis viskas yra išmįslas...


Na, kaip Paulius rašė, kad Kristaus mirtis be prisikėlimo nieko nereikštų. Bet jei nebūtų miręs, tai nebūtų ir prisikėlęs, ar ne?

Viltis.

Visas Jėzaus gyvenimas buvo viena didelė Dievo žinia, įskaitant visą gyvenimą, mirtį ir prisikėlimą.


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 24th, 2012, 4:35 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 16th, 2009, 10:24 pm
Pranešimai: 3014
Atsijungęs
taip , kukuli, aš kalbėdama apie Jėzaus mirtį , ją turiu omeny su prisikėlimu..nes šioje situacijoje jie vienas be kito neimanomi ir nieko nereikštų ...Dievo teisingumas reikalavo prikelti neteisingai mirusį teisujį, kadangi jis neturėjo mirti būdamas be savo jokios nuodėmės...nors kitų ir užnešė ;]

_________________
JN 11.40 .0 Jėzus jai tarė: “Argi nesakiau tau, kad jei tikėsi, pamatysi Dievo šlovę?!”


Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 24th, 2012, 4:58 pm 
Ištikimasis
Vartotojo avataras
Ištikimasis
Užsiregistravo: Vasaris 12th, 2010, 9:12 am
Pranešimai: 1000
Atsijungęs
majesty rašė:
bet neatsakei į klausimą ...kam reikėjo mirti Dievo sūnui,jei yra ne vienas malonės kelias - Jėzuje? ;]


Svarbiau yra tai, kad mirtis jo nenugalėjo, jis prisikėlė. Kam reikėjo kentėti Dievo sūnui?

Krikščionių teologai kalba apie tai, kad Dievas gali patirti skausmą, kančią.

Nelaimingo likimo kūriniai kelia kančią Kūrėjui, nes neatsiliepia į laimingos būties šauksmą, patys kenčia. Tai yra, Dievas kenčia panašiai kaip visa kuo turtingas tėvas, kuris mato kenčiančius vaikus, paklydėlius. Jie galėtų būti laimingi, bet kažką daro ne taip ir dėl to yra ne namuose.

Taigi, Viešpats ateina Pats į šį pasaulį, kviesdamas "prabuskite, prabuskite, mano vaikai, jūs esate dieviškojo pasaulio paveldėtojai, nektaro žemės vaikai, o miegate kančias keliančios iliuzijos glėbyje". Kartu Jis atsiveda ir visada po Savo apsireiškimo laiko pasaulyje savo pasiuntinius, tyrus savo žinios perdavėjus. Siųsdamas juos, Jis sako: "žinau, kad eiti į materialų pasaulį skausminga, bet reikia". Reikia gelbėti kenčiančias sielas.

Kančia, kurią šiame pasaulyje patiria dieviškieji mokytojai, jų pralietas dvasinis ir fizinis kraujas, yra jų malonės dalis. Jie prisiima kančią iš užuojautos, norėdami pakeisti paklydusias sielas, atvesti atgal pas Dievą.

Daug žydų pranašų buvo užmušti. Mahometas irgi susilaukė kirčių iš priešininkų, bandymų nužudyti. Visame materialiame pasaulyje kartas nuo karto būna, kad blogiečiai susimoko nužudyti dieviškuosius mokytojus. Net ir eiliniai tikintieji yra persekiojami ir kankinami. Blogiečiai visada kovoja prieš geriečius. Kam viso to reikia, kodėl Viešpats neišgelbsti savo tarnų nuo kančių? To reikia, bet tai nėra beprasmiška, Dievas visada nugali, jie būna išgelbėti, bet patiria ir sunkumų. Kokia meilė be sunkumų, kokios pamokos be sunkumų? Viešpats vienu dalyku visada pasiekia daugybę Savo dieviškų tikslų. Dievo keliai - ne žmogaus keliai. Panašiai Jėzus pasakė Petrui, kai Petras sakė, kad nereikia eiti į Jeruzalę dėl nužudymo grėsmės.

Vienam komentare kartą parašiau taip:

Cituoti:
Jesus sacrifice can never become meaningless – it stands high as mountain, deepest proof to our hearts of great mercy of our spiritual saviors. Even if we are not believing or acting harmfully, still they come and enlighten us. Otherwise, we are just changing and changing bodies, without getting to spiritual destination – and here we are always suffering births, desease, old age, again deaths, and so on.


O dėl vieno kelio - kelias yra vienas, bet jo etapai skirtingi. Kelias yra vienas, bet kiekvienas tą kelią eina pats, savo kelionę didžiuoju keliu, tad kelių yra tiek, kiek tik yra gyvų esybių. Bhagavad-gitoje sakoma, Aukščiausiasis atsiliepia sieloms taip, kaip jos Jam pasišvenčia. Norintiems žinių, Jis duoda žinias. Norintiems tikėjimo - suteikia tikėjimą. Priešiškiems - priešiškumo nuotaiką. Ateistams - ateizmą. Norintiems meilės santykio - meilės santykį, atsiliepia su meile. Jis pildo visų troškimus, todėl kelias yra vienas ir vienintelis - visa kiekvienas gauna iš Dievo.

Čia matome ir kelių skirtingumą - jeigu sieki kažko vieno, tai reiškia nesieki kažko kito. Taigi, "ne visi keliai veda į Romą", bet visi keliai kontroliuojami Dievo. Jeigu nusipirkome bilietą į Vilnių, nevažiuosim į Klaipėdą. Jeigu norėsime būti arti Mahometo, nebūsime taip arti prie Jėzaus. Galbūt jie "vienuose namuose", bet "skirtinguose kambariuose". Jeigu garbinsime Jehovą, pateksime į Jehovos buveinę, turėsim santykį su Jehova, jeigu garbinsime Višnu, pateksime pas Višnu. Bet Višnu ir Jehova nėra skirtinga Absoliuti Tiesa, tai viena Absoliuti Tiesa, apreiškianti savo individualias asmenines savybes, turinti niuansuotą santykį su sielomis pagal jų jausmus.

Taigi, kelias vienas - Dievo kelias, bet daugybinis, ir judėjimai įvairūs, į sielos norimus tikslus.

Evangelijoje sakoma, žmonėms yra duotas tik vienas vardas - Jėzaus. Nėra kito vardo.

Tebūnie, bet jeigu aš akivaizdžiai matau, kad yra kitų vardų, (netgi pačioje Biblijoje), bet jie yra to paties Dievo vardai, tai leiskit man reaguoti į tą Evangelijos teiginį pagal tą tiesą, kurią Dievo pasaulyje randu.

Manau, krikščionys, kurie įžvelgia Jėzų visur, mato Kristaus apraiškas ir veikimą visur, giliai suvokia, ir yra tikrame santykyje, išpildo religijos esmę. Tokių krikščionių tenka sutikti, jie rašo savo tokius suvokimus, yra ir tokios pakraipos teologija. Todėl kai visuose dieviškuose varduose, o galiausiai ir visuose vertinguose varduose, krikščionis mato Jėzaus vardą, tai ir yra vieno vardo suvokimas, vieno vardo realybė.

O kai aš visur linkęs įžvelgti Viešpaties Krišnos vardą bei asmenį, tai yra mano vieno vardo, vieno Dievo suvokimas.

Dievas yra vienas, bet tiek žemėje, tiek danguje yra įvairovė. (Kaip ir Trejybė - Tėvas yra Sūnuje, o Sūnus Tėve, trys skirtingi, įvairūs Asmenys, bet vienas Dievas). Pavyzdžiui, aš skaitau apie Mahometą, ir jame, jo bendravime su jo mokiniais jaučiu savo dvasinį mokytoją, kurio nuotaiką pažįstu. Arba skaitau vieną savo dvasinį mokytoją ir jame jaučiu kitą savo dvasinį mokytoją, o kartais atvirkščiai. Jaučiu konkrečią būdingą mokytojo nuotaiką ir savo santykį, atpažįstu - "tai jis". Dvasinės asmenybės - Dievas, šventieji - neriboti. Individualumai išlieka, jie atpažįstami, bet gali netgi reikštis vienas per kitą, todėl galima suprasti, kad visi autentiškieji, iš Dievo, egzistuoja "vienuose namuose". Evangelijoje sakoma, "Tėvo namuose daug buveinių". Angliškai tai vadinama non-difference. Jie skirtingi, bet yra ir vienovė, non-difference. Visi vieningi Dievuje, Dievo harmonijoje, Jo valioje ir galioje. Dievas atliepia sielai pagal jos santykį (tos knygos "Soul Survivor", kur komentaro nuoroda, herojus berniukas tai patvirtina irgi). Todėl siela visose kitose Dievo manifestacijose matys savo konkretų garbinamą Viešpatį, jaus tą santykį, kurį siela turi pagal savo dvasinę sandarą, jeigu jau yra jį pasiekusi ir išgryninusi. Jeigu dar ne, tada suvokimai bus silpnesni ir daliniai, o jeigu santykio dar visai nėra "įjungto", bus visa ko priešiškas neigimas, negebėjimas skirti, kas autentiškas teizmas, o kas ne. Bet jeigu tai dėl koncentracijos į vieną, tai irgi natūralu, pagal pažangos lygį, ir reikalinga. Koncentracija į vieną reikalinga, būtina, nes meilė nėra neutrali, ji daro išskyrimus, turi subjektyvumą, konkretumą, siela turi laisvą valią, turi pasirinkti, kas ji yra, su kuo ji turi santykį, jos situacija turi atitinkamą brandą, kurioje galimas santykis vienoks, o ne kitoks. (Todėl ir šventraščiai daro subjektyvius išskyrimus ir iškelia vieną ar kitą Dievo apsireiškimą). Santykis jau yra sieloje, jis veda sielą jos keliu. Galutinėje fazėje ta išskirtinė koncentracija pasidarys tokia intensyvi, kad visur asmuo matys tą patį vieną savo garbinamą Viešpatį, ir suvoks kaip Dievas yra vienas, neišnykstant įvairovei, niekam nesusiliejant. Supranti?

---

Viso to neišgalvojau, neišradau dviračio, autentiškų raštų liudijimai ir mano patirtis atitinka. Kai ką kalbėjau iš patirties, bet jos pats nesupračiau, ir negalėčiau apibūdinti, jeigu nebūčiau susipažinęs su tais raštais.

_________________
Hope


Paskutinį kartą redagavo atma Rugpjūtis 25th, 2012, 1:45 pm. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas  
 

 Pranešimo tema: Re: Ir vėl majesty
StandartinėParašytas: Rugpjūtis 24th, 2012, 8:38 pm 
Hero of 777
Vartotojo avataras
Hero of 777
Užsiregistravo: Spalis 16th, 2009, 10:24 pm
Pranešimai: 3014
Atsijungęs
atma rašė:
majesty rašė:
bet neatsakei į klausimą ...kam reikėjo mirti Dievo sūnui,jei yra ne vienas malonės kelias - Jėzuje? ;]


Svarbiau yra tai, kad mirtis jo nenugalėjo, jis prisikėlė. Kam reikėjo kentėti Dievo sūnui?


ne ne ...nenuvažiuokime į kelkraštį ... ne kodėl kentėjo, bet kodėl turėjo MIRTI ( ir poto prisikelti)?


.........................

Cituoti:
Krikščionių teologai kalba apie tai, kad Dievas gali patirti skausmą, kančią.

greičiausia kalba taip tik apie Jėzų Dievą....


Cituoti:
Taigi, Viešpats ateina Pats į šį pasaulį, kviesdamas "prabuskite, prabuskite, mano vaikai, jūs esate dieviškojo pasaulio paveldėtojai, nektaro žemės vaikai, o miegate kančias keliančios iliuzijos glėbyje". Kartu Jis atsiveda ir visada po Savo apsireiškimo laiko pasaulyje savo pasiuntinius, tyrus savo žinios perdavėjus. Siųsdamas juos, Jis sako: "žinau, kad eiti į materialų pasaulį skausminga, bet reikia". Reikia gelbėti kenčiančias sielas.

jeigu žino, kam tada sukūrė tokį ir dar sielas patalpino ten?

Cituoti:
Kančia, kurią šiame pasaulyje patiria dieviškieji mokytojai, jų pralietas dvasinis ir fizinis kraujas, yra jų malonės dalis. Jie prisiima kančią iš užuojautos, norėdami pakeisti paklydusias sielas, atvesti atgal pas Dievą.

sutinku, bet tai tik dalis ir tik vedanti, bet nenuvedanti ...
visgi tai netaspats kaip kad mirė pats Dievas.

_________________
JN 11.40 .0 Jėzus jai tarė: “Argi nesakiau tau, kad jei tikėsi, pamatysi Dievo šlovę?!”


Į viršų
 Aprašymas  
 

Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  

Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 97 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007